WEER BACK IN TOWN

14 juni 2017 - Rotterdam, Nederland

WEER BACK IN TOWN
Maandag 12 juni
Dwars door LA een stuk van de Mulholland Drive gereden. Langs Hollywood de heuvels in naar de Nancy Hoover overlook, weer door Malibu en  Beverly Hills met hun mooie grote huizen naar het strand van Santa Monica. De oude pier was weer zo druk dat we hem maar niet hebben gelopen. Heerlijk aan het strand geluncht en weer terug naar de camping. Wat een ongelooflijk drukke stad is LA. Overal sta je in de file.
Koffers zijn nu gepakt en de camper is schoon. We kunnen nog even genieten van ons mooie tuintje van de wizard of Oss naast ons. 'S avonds gaat er ook nog kerstverlichting aan.
Dinsdag 13 juni
Vroeg weg omdat de camper om 11uur ingeleverd moet worden. Het is nog 60km in de file rijden soms stukken van 6rijen naast elkaar. Het inleveren ging vrij snel en er stond een taxi klaar. Een heuse limosines. Heerlijk onderuit, ruimte zat in zo'n ding werden we naar het vliegveld gereden. De route naar de vertrekhal was afgezet met wel heel veel politie en politieauto's. We konden niet achterhalen wat er was. Geeft toch een unheimisch gefühl. Maar niet te veel over nadenken. Via de arrival Hall zijn we naar binnen gegaan. Veels te vroeg. Ons vliegtuig ging pas om 16.50  het was net 12 uur. Daarna nog een vlucht van 10,5 uur in wel heel krappe stoelen en bijna geen beenruimte. Zo slecht hebben we nog nooit gezeten. Het leek wel of ze steeds smaller werden. Armleuning kon niet omhoog dus het was behoorlijk klimmen als je er even uit moest. Na 4 filmen te hebben gekeken landden we op Schiphol. Weer lekker thuis. Femke kwam ons ophalen.
Wat hebben we veel gezien en nu komt de grootste klus...... Alle foto's uitzoeken, dat zijn er wel een paar duizend. Maar ja is ook weer nagenieten!!!!!!!
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes. We hebben ze niet zo kunnen beantwoorden maar we zien jullie toch nog wel een keer.

1. Ineke:
    15 juni 2017
    Welkom thuis
    En nog steeds heerlijk weer...dat is fijn.
    Hou je t vakantiegevoel misschien wat langer vast.
    Tot snel