Even rust

14 december 2012 - Mueang Rayong, Thailand

We hebben heel veel foto's geplaats van de laatste periode toen we geen wifi hadden. Het is ee heel werk. Je kan maar 1 foto tegelijk sturen.

Woensdag donderdag 12 en 13 december

Twee dagen lekker niks gedaan. Beetje lezen in de tuin, een keer naar Rayong om de computer na te laten kijken van Theo, naar de markt om te eten 'savonds. De temperatuur is voor ons erg goed. Overdag 32 gr 's nachts zakt het onder de dertig en er staat een lekker windje. Het is geen regentijd dus de luchtvochtigheid is niet hoog. Voor Louis is dit beter dan kan hij goed lopen. We slapen hier heerlijk met de airco aan, dat scheelt een hoop transpireren. Je ziet in de tuin veel mooie vlinders, niet zulke hele groten daar is het de tijd niet voor.
Ik ben een keer dim van school gaan halen met Theo, een leuk gezicht al die kinderen in uniform. Ook Dim, onherkenbaar. Hij gaat van 's morgens half acht tot 5 uur naar school. Het laatste uur heeft hij huiswerkklas. Heel handig dan hoeft hij thuis niets meer te doen. Ook krijgen ze eten tussendoor. anders dan bij ons.

1. Irene keuter:
    14 december 2012
    Hi Nel en Louis,

Ook lekker om even een beetje rustig aan te doen!

Geniet nog lekker de laatse dagen!
    Groeten Bert en Irene