De Noordkaap

14 juni 2013 - Rotterdam, Nederland

Vrijdag 14 juni
Op naar de Noordkaap

We zitten alweer in Denemarken op weg naar de Noordkaap. Deze keer met onze eigen camper. Behoorlijk volgestouwd zijn we via duitsland overgevaren van puttgarden naar rodby in Denemarken. Morgen nemen we de nieuwe brug tussen Kopenhagen en Malmo. Vandaar via Zweden naar Noorwegen. We willen via het binnenland, stukje Zweden en Finland naar de Noordkaap en vandaar terug langs de kust van Noorwegen, de fjorden langs. Ook willen we naar de Lofoten een eilanden groep boven in Noorwegen. We zijn erg benieuwd of we het gaan halen. Jullie lezen het nog wel

Groetjes nel en louis

1. Petra:
    14 juni 2013
    Een hele goede reis!
    Geniet van al het moois dat jullie tegenkomen, en van elkaar!
    Houdoe
  2. Elvira:
    14 juni 2013
    Heerlijk! Jullie zijn weer onderweg, wat is dat toch fijn het reizen hè. Wij hebben genoten van onze 14 dagen La Palma, hoop dat jullie ook weer zullen genieten. Die vrijheid is heel wat waard, enjoy! liefs van ons
  3. Jan Schoonen:
    De Lofoten hebben een bijzondere aantrekkingskracht wat mij betreft; maar ook als je die eilanden niet aandoet, volg ik jullie reisverhalen met veel belangstelling. Goede reis en behouden 'vaart'
  4. Lyde de Graaf:
    15 juni 2013
    Heel veel plezier! Bijzondere tocht gaan jullie maken!
  5. Els:
    16 juni 2013
    Goede reis en geniet er van!
  6. Els en Leon:
    Hoi Nel en Louis,

Geniet er van.
    Ik ga jullie spannende verhalen weer volgen.